Telefon: 0770/445.470 sau 0773/339.673
West Alpine Off Road & West Alpine Performance
 

 

Înființată în anul 2015 în județul Bihor, având patru mari depozite în orașele Oradea, Cluj-Napoca, Baia Mare și București, Global West Alpine SRL este o companie cu capital privat integral românesc.

Compania a luat ființă din dorința de a satisface cele mai înalte standarde și necesități ale pasionaților din cadrul sporturilor cu motor!

Global West Alpine este una dintre cele mai reprezentative companii de pe piața "Off-Road/On-Road" din România, fiind importator și distribuitor en-gros și en-detail de piese și accesorii auto pentru autovehicule de teren dar și pentru autovehicule sport.

Compania funcționează ca o platformă electronică de vânzări și logistică care administrează livrările de piese și accesorii în timp util către clienți, acestea fiind livrare pe întreg teritoriul României prin curierat rapid.

 De asemenea, Global West Alpine dispune și de o Divizie Mecanică din cadrul Asociației care ii poartă numele, unde poate oferi lucrări de recondiționări auto de la A la Z, bazate pe atenția la detalii și calitate, având o echipă specializată în domeniul recondiționărilor auto profesionale!

www.WestAlpineOffRoad.ro

www.WestAlpinePerformance.ro

 Multumim ca ati apelat la serviciile noastre, multumim ca ne sunteti alaturi !

 Cum cumpar?

Comanda produselor comercializate de catre Global West Alpine se poate face atat online cat si telefonic.
 
1. Puteti comanda telefonic sunand la numarul:0773.339.673, de Luni pana Vineri intre orele 09.00-17.00.
 
2. Pentru a plasa in site o comanda, intai trebuie sa alegeti produsele pe care le doriti si sa le adaugati in Cosul de cumparaturi prin apasarea butonului de "Adauga in Cos" gasit in pagina produsului. La finalizarea acestui proces vi se vor cere datele pentru a creea un cont (nume utilizator, parola, adresa mail, nume, prenume, numar de telefon, adresa de facturare, adresa de livrare). Dupa introducerea datelor trebuie sa alegeti modul de livrare si modul de plata. Dupa plasarea primei comenzi datele dumneavoastra vor fi salvate pentru a le putea folosi ulterior si pentru a nu fi nevoie sa le mai introduceti inca o data. In situatia in care sunteti deja clientul nostru, este nevoie doar sa va introduceti numele de utilizator si parola, iar datele dumneavoastra vor fi automat incarcate. Comanda dumneavoastra este incheiata cu succes cand primiti confirmarea pe e-mail. In momentul procesarii comenzii si trimiterii coletului catre dumneavoastra, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat ca produsele comandate au fost expediate. Comenzile trimise dupa terminarea programului de lucru se vor procesa a doua zi / in prima zi lucratoare pentru comenziile plasate in weekend sau sarbatorile legale.
 

Livrarea

Livrarea produselor catre dumneavoastra se face prin intermediul firmei de curierat cu care colaboram.
 
 

Plata

Pentru a plati produsele comandate puteti opta pentru una din optiunile de mai jos:
 
 
1. Plata la curier prin ramburs in cont colector- se va face in momentul livrarii coletelor.
 
2. Plata prin ordin de plata bancar- aceasta modalitate de plata va fi solicitata:
 
- inainte de livrarea produselor atunci cand valoarea comenzii este peste 5.000 Ron
 
- pentru plata unui avans atunci cand produsele nu sunt in stoc in tara si sunt comandate de la furnizorii externi
 
- se va emite factura de avans pentru aceasta suma. Returnari Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.
 

Returnarea Produselor

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014.

Consumatorul are OBLIGATIA sa notifice in scris printr-un email la adresa office@westalpineperformance.ro sau telefonic la numarul de telefon 0773/339.673, comerciantul, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv anume, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Renunţarea la cumparare în termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Returnarea produselor se face obligatoriu dupa notificarea comerciantului. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Global West Alpine va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

Nu se accepta pentru returnare produsele care au fost montate sau s-a incercat montarea sau care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Produsele compuse din mai multe repere sau care contin elemente de montaj, instructiuni de folosire, carti de garantie, etc. vor trebui returnate integral, exact in cantitatea si starea in care au fost livrate. Ambalajul produsului trebuie sa nu fie deteriorat si sa aiba elementele de identificare intacte: cod si denumire produs, furnizor, etc.

Nu se accepta colete cu ramburs sau a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre EXPEDITOR!

Indiferent de modalitatea de livrare, clientul are obligatia sa verifice existenta actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia produselor si a documentelor aferente se face la sediul clientului (cumparatorului); acesta se obliga la preluarea produselor comandate si livrate.

Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta compania Global West Alpine SRL in termen de 4 ore de la preluarea produselor- nu se accepta returnarea produselor livrate care fac obiectul acestei situatii dupa acest termen.

Se accepta returnarea produselor livrate eronat. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre produsele livrate si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris sau telefonic, in termen de 48 de ore de la livrare (prin e-mail sau telefon).

Nu se accepta la returnare marfa vanduta cu promotie, marfa adusa de Global West Alpine SRL pe comanda speciala, marfa vanduta de catre alte firme partenere ale Global West Alpine SRL si marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.

Clientii sau consumatori sunt doar persoanele fizice. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre Global West Alpine SRL.

Pentru produsele achizitionate direct de la sediul Global West Alpine SRL, termenul de returnare este de 24 ore.

Nu se pot returna produsele care au fost modificate (personalizate) la cererea clientilor.

[profiler]
Memory usage: real: 26476544, emalloc: 25980368
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem